Veelgestelde vragen

In onze communicatie proberen we zo compleet en zorgvuldig mogelijk te zijn. Naast de informatie op de website vind je hier de veelgestelde vragen van onze klanten. Mocht je onverhoopt toch een vraag hebben die niet beantwoord is, neem dan gerust contact met ons op op telefoonnummer 0512-712014

Heeft Kantoormeubelen Nederland de bezorging in eigen beheer?

Deskundigheid is een belangrijke waarde in onze organisatie. Naast ons deskundige advies kunt u vertrouwen op onze eigen bezorgservice. Onze bezorgers hebben ruime ervaring in het vervoer, plaatsen en instellen van uw aangekochte kantoormeubilair.

Lees hier meer over op de Bezorgservice pagina.

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Jazeker, u betaald dan geen bezorgkosten en bent vrij om te kiezen wanneer u langs komt om de door u bestelde producten af te halen.

Lees hier meer over op de Bezorgservice pagina.

Betaal ik voor bezorging?

Bezorging wordt doorberekend op basis van postcodes. De kosten worden doorberekend in de winkelmand en/of op de afrekenpagina. Standaard vindt de bezorging achter de eerste deur op de begane grond plaats. De bezorging op de Waddeneilanden is op aanvraag.

Lees hier meer over op de Bezorgservice pagina.

Bezorgen jullie ook in België?

Bezorgen in België is uiteraard mogelijk. Dit zullen wij uitvoeren door middel van onze eigen bezorgservice of door een externe transporteur. Voor bezorgen in België hanteren wij een aangepaste prijs. Neemt u contact op met ons? Dan rekenen wij voor u uit wat de totale kosten zullen zijn.

Kunnen jullie het meubilair ook inhuizen?

Dat is zeker mogelijk. Voor een vast tarief van €52,50 per uur per persoon zetten wij de meubels op de plaats waar jij dat wenst.

Lees hier meer over op de Bezorgservice pagina.

Wat is het adres en de openingstijden van jullie showroom?

Onze showroom is gevestigd op het Industrieterrein de Haven te Drachten onder de naam Kantoormeubelen Nederland. Wij zijn op werkdagen geopend van 09:00 tot 17:00. Zaterdags zijn wij op afspraak geopend van 10:00 tot 16:00 uur.

Lees hier meer over op de Contact pagina.

Kan ik als particulier ook bij jullie kopen?

Als particulier ben je ook van harte welkom.

Kan ik de gekochte producten/meubels ook retourneren?

Wij zijn pas tevreden als u tevreden bent met uw aankoop. Bent u na ontvangst van de online bestelde producten niet tevreden, dan hebt u het recht om zonder opgave van redenen de overeenkomst te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktijd gaat in op de dag na ontvangst van het product.

Lees hier meer over op de Retourneren (Herroepingsrecht) pagina.

In welke staat verkeren jullie tweedehands meubilair?

De tweedehands meubelen die bij ons binnenkomen worden technisch nagekeken en schoon gemaakt. Defecte onderdelen worden vervangen, zodat  kwaliteit van deze producten net zo goed zijn als nieuwe producten.

Lees hier meer over op de Garantie en reparatie pagina.

Wat als ik grote aantallen wil bestellen?

Heeft u interesse in grote aantallen meubilair? Dan maken wij een passende offerte voor u. Neem contact op via de contactpagina of stuur een mail naar info@kantoormeubelennederland.nl

Staat je vraag hier niet tussen?

Neem u dan contact op met ons via e-mail (info@kantoormeubelennederland.nl) of telefoon 0512-714012.

Showroom

Direct de juiste keuze maken voor je (thuis)kantoor is het uitproberen van het kantoormeubilair, waar je naar op zoek bent. In ons ruim opgezette showroom zijn wij in staat om je daar bij te helpen door het meubilair te bekijken en direct te testen. Ieder mens is anders gebouwd en daar hoort een op maat gesneden advies bij. Onder het genot van een kop koffie kunnen wij jou ons meubilair en ons gedegen advies laten ervaren. Wij zijn pas tevreden als jij tevreden bent.

Maak een afspraak

Ons team

Harold Vogelzang

Adviseur en logistiek medewerker

Harold

Verkoop

Rob Fijnvandraat

Adviseur en logistiek medewerker

Rob

Logistiek

Margret Zandstra

Facilitair medewerker

Margret

Facilitair

Joop van der Harst

Logistiek medewerker

Joop

Logistiek